brak komentarzy

Maly przewodnik po mojej pracy

Moi Kochani, temat ten poruszalam juz w wielu moich artykulach oraz filmach, jednak wnioskujac z wielu listow nalezy go odswiezyc i przypomniec. Oczekujecie ode mnie pomocy, tego bym byla pelna sil, energii, bym mogla ta energia Wam pomagac. Zamawiajac przepowiednie, rytual czy okreslona prace terapeutyczna z zaufaniem oddajecie sie w moje rece, oczekujac, ze wykorzystam cala moja wiedze, doswiadczenie i cala energie by Wam pomoc.

Wlasnie dlatego konieczne bylo ustalenie zasad mojej pracy bym mogla w pelni realizowac to, czego ode mnie oczekujecie. Dlatego, jesli ktos pilnie potrzebuje mojej pomocy to tutaj reguly mojej pracy:

Jesli potrzebujesz mojej pomocy natychmiast, masz pytania i potrzebujesz szybkiej odpowiedzi, lub potrzebujesz specjalnej terapii, wskazowki, spojrzenia na Twoje zycie,  to spotkaj sie ze mna na spotkaniu osobistym w formie analizy bym zajela sie Twoja sprawa w pierwszej kolejnosci – analiza tutaj

I – pierwszy krok to realizacja Waszych zamowien, ktore wplynely do mnie za posrednictwem sklepikow Magiczny Swiat oraz Maria Bucardi (prosze nacisnac linki) w tym takze Analizy opisane powyzej na czerwono.  Dlatego jesli cos jest na prawde bardzo pilne to prosze koniecznie zarezerwowac termin kupujac przez sklepik. To ma priorytet nr 1.

II – drugi krok to realizacja rytualow specjalnych, ktore zawsze oglaszam na moim blogu http://bucardimaria.wordpress.com np. Rytual Wenus czy Zacmienia Slonca. Dlatego zalecam sledzic moj blog by nie przegapic szczegolnej pracy magicznej.

III – trzeci krok to realizacja konkretnych zamowien zlozonych u mnie przez email. np. zamowienie przepowiedni, rytualu.

IV – czwarty krok ostatni to – korespondencja – ma priorytet ostatni. Tutaj dzialam wg zasady najpierw pytania o aktualnie prowadzone prace magiczne, a dopiero pozniej inne listy.

Bardzo prosze o akceptacje niniejszych zasad pracy, gdyz nie beda one zmieniane. Wiele osob oczekuje ode mnie bym czwarty krok postawila na miejscu pierwszego. Otrzymuje wiele listow pelnych negatywnych energii, gdyz ktos nie otrzymal odpowiedzi na swoje pytania i bardzo sie niecierpliwi. Kazdego dnia otrzymuje kilkaset listow, ze wzgledow opisanych powyzej moze zdarzyc sie tak, ze na Twoje pytanie nie otrzymasz zadnej odpowiedzi, gdyz po prostu zabraknie mi fizycznie takiej mozliwosci. Zerknij wowczas do moich ksiazek – tutaj – lub po prostu wyszukaj informacji w moich filmach – tutaj lub na blogu lub zamow termin na spotkanie osobiste – tutaj

Na wiele pytan z zachowaniem dyskrecji odpowiadam po prostu w formie filmow

Jesli potrzebujesz mojej pomocy a nie wiesz co wybrac, masz pytania i potrzebujesz szybkiej odpowiedzi, lub potrzebujesz specjalnej terapii, wskazowki, spojrzenia na Twoje zycie,  to spotkaj sie ze mna na spotkaniu osobistym w formie analizy bym zajela sie Twoja sprawa w pierwszej kolejnosci

Bardzo prosze o zrozumienie, ale dla mnie kazdy przypadek jest wazny i kazdy ma priorytet najwyzszy, mam jednak ograniczone sily fizyczne i polaczenie pracy terapeutyczno-magicznej z odpowiadaniem na kilkaset listow dziennie na rozne tematy czy z pytaniami do rytualow przeprowadzonych kilka lat temu czy innych jest niewykonalne.

Opinie na moj temat

Moc Milosci dla Was Wasza Maria Bucardi

Prześlij Twoje światełko 🌷 komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu

Discover more from Maria Bucardi | Odkryj magię ...

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading